Garanție
Garanția produselor, implică repararea sau înlocuirea produselor defecte. Condițiile de garanție sunt în concordanță cu legislația, conform Legii 449/2003 și O.G. 21/1992. La solicitarea garanției clientul este obligat să prezinte produsele în ambalajul original, împreună cu accesoriile suplimentare, formularul de garanții, copiile de pe factură fiscală și certificatul de garanție. În condițiile în care clientul nu prezintă aceste documente complementare, firma își rezervă dreptul de a returna produsul solicitantului și de a nu soluționa garanția.
Produsele care prezintă lovituri, zgârieturi sau au componente deteriorate, arse sau sigilii rupte, sau sunt deteriorate din cauza pătrunderii de lichide, metale sau substanțe chimice care au ajuns in interiorul lor, nu prezintă obiectul garanției.
Montarea, instalarea, pornirea echipamentelor de câtre persoane neautorizate, nepricepute poate cauza defectarea echipamentului si pierderea garanției! Termenul de rezolvare a produselor în garanție este 20 de zile lucrătoare.